Enkel Voor Nederlandstalige Mensen!

ik mag natuurlijk niet ontbreken

ik zal niet vluchten he

fl=euro
be=fl

AppleWatcher (heb je al een iPod, G5 komt er aan)
 
Is G5 niet gebaseerd op gelijktijdige afhandeling van de te verwerken informatie door het besturingssysteem?
 
Pimpelmeesje witte zwarte blauwe gele koppevogel witgerande veertjes springend op de levende tak en pikkend in de berk zie'k je kopje op en neder gaan en dan eensklaps weg...
 
Wist je dat een belg de originele ontwerpen van de iMac heeft gemaakt!? Stond in de Morgen, 2 maanden geleden ofzo. Hij had zijn ontwerpen van zijn "droommac" 2 jaar geleden opgestuurd naar apple en... Jep! Apple heeft ze gebruikt, eigelijk gewoon het ontwerp gekopieerd. Maar de belgische ontwerper maakte er geen zaak van --> hij was trots dat zijn ontwerp gebruikt was (zou ik ook zijn).

Echt gebeurd, ik lieg niet, je kan het opzoeken in het archief van de Morgen!

SENNE
 
Kan julle my verstaan as ek Afrikaans ("kombuis-taal") skryf? Ek kan 'n bietjie Hollands lees, maar nie baie goed nie. Ek's net 'n Amerikaner wat in Suid-Afrika gewoon het.
 
senne,
ik dacht ergens gelezen te hebben dat die belg Apple een proces wilde aandoen, of niet? maar naar't schijnt is vanaf je een ontwerp naar Apple stuurt het automatisch eigendom van Apple, dus de belg heeft niets meer te vertellen :D
 
Wow, there is really many dutch-talking members here!

* feels stupid for choosing french instead of dutch as B-language at school.
 
Originally posted by Hervé Hinnekens
Enkel Voor Nederlandstalige Mensen!:

De teller houdt het aantal bij!

Am der ample linx gehen, und de post istauf der rechten sieter...

OK, So that's German, and crap German at thet, but I just thought I'd demonstrate that us brits aren't all mono-lingual

Bernie :eek:)

( P.S. Herve - being Dutch, I guess you speak other languages better that I do - how's my German (It's 5 years since I spoke it)
 
Back
Top